Thursday, September 23, 2010

Berlari.

Bismillahirrahmanirrahim.

Harus berlari. Untuk sampai ke 1 destinasi. Tapi kadang2 terhenti.

kerana penat.  
   
penat. when it happens again n again.







terus jadi keliru, terasa ingin berhenti berlari.

tapi tak mungkin. sebab itu bukan prinsip hidupku.

maka aku taw aku akan terus. tapi dalam kelelahan. 

dan if it happens again, aku khuatir aku jd bosan. 

dan lelah itu akan jd parah.

lantas aku tersungkur. krn kepenatan. itu kekhuatiran aku.






tired of it. please stop. i know what's for me now. give me my space. its mine.


for the moment. ITS MINE.

aku mahu seperti ini. DAMAI. salah kah? RUANG. salahkah? 

bukan selamanya. Ya, itu aku faham.
kalau tak tercapai juga, aku serah pd Yang Maha Esa. aku tiada daya. aku tiada kuasa. 

Ya Allah, tabahkan hati aku.


n.b tak perlu disappear sebab aku. jangan susahkan hidup sebab aku.


No comments:

Post a Comment